středa 23. října 2019

Služby paní Andrey Králové z Palace reality v Hradci Králové

Trochu opožděně ale přece. Původně jsem měl v plánu napsat 2 obsáhlé recenze začátkem roku 2018. Nakonec píšu pouze jednu stručnou recenzi nyní...

Služby paní Andrey Králové


Spolupráce s paní Andreou nebyla špatná. Většinu potřebné byrokracie zařizovala tak rychle, jak jen to šlo. Domluva okolo našich schůzek a prohlídek bytu byla bez problémů.
Též bylo možné se přes ní domluvit s majitelkou bytu, že na bytě začnu s některými pracemi ještě před převodem do mého vlastnictví, abych neztrácel čas a mohl se pak co nejdříve do bytu nastěhovat.
Co bylo trochu horší, byla přesnost některých informací od paní Andrey. Ze všeho nejvíc mi vadilo, že mi celou dobu uváděla špatnou výměru bytu (uváděla asi o 4% víc). Když jsem na základě toho chtěl slevu, tak se mi akorát vysmála.
Potom mi taky spolu s paní majitelkou tvrdila, že na domě již proběhla rekonstrukce střechy. Akorát že na domovní schůzi jsem se dozvěděl, že tomu tak není.

Shrnutí kvality služeb paní Andrey Králové


Celkově bohužel nemohu hodnotit kladně. Paní Andrea se sice snažila nic neprotahovat a vše z její strany odsýpalo. Co však bylo špatné, byla přesnost informací, které mi k bytu poskytla. To mohlo mít především 2 důvody:
  • a) Buď paní Andrea měla špatné informace.
  • b) Nebo hold trochu zalhala, jako "správná" obchodnice.
Bohužel, obě 2 varianty jsou z pohledu případného kupujícího špatně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte nějaké osobní zkušenosti s RK Palace Reality? Neváhejte se o ně podělit.